Vanlige spørsmål og svar om kontingent
Har du fått kontingentkrav fra Rødt og lurer på noe? Under finner du vanlige spørsmål og svar om kontingent:
Jeg har fått en faktura med en annen sum enn den jeg vil betale? F.eks jeg har blitt student eller pensjonist, eller vil betale høy sats.
Dette kan du endre selv. I nettbanken bare endrer du sum. I vipps markerer du summen og holder inne, da vil du kunne taste inn ny. Det er samme KID og kontonummer.
Jeg vil ikke være medlem av Rødt lenger.
Send en e-post til medlem@roedt.no, så melder vi deg ut.
Jeg har ikke anledning til å betale kontingent nå.
Du trenger ikke melde deg ut, selv om du ikke har anledning til å betale kontingent nå. Du kan vente til du har anledning. Merk at man må være betalende medlem for å ha stemmerett ved f.eks årsmøte.
Jeg betalte kontingent i høst, hvorfor får jeg kontingent nå?
I Rødt følger kontingent kalenderåret. Det betyr at kontingenten gjelder for inneværende år og sendes ut på nytt hver janaur.
Jeg har fått et vipps-krav som ikke er i mitt navn?
Da kan det hende noen har tastet inn feil telefonnummer og dette er tilfeldigvis ditt. Meld inn til medlem@roedt.no så sletter vi telefonnummer.